Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Activitats administratives en la relació amb el client
- Description
Activitats administratives en la relació amb el client ADGG0208
OBJECTIUS DEL CURS:
El curs d’ Activitats administratives en la relació amb el client està dirigit a persones desocupades que busquen millorar les seves competències i la seva ocupabilitat. Es tracta d’un curs gratuït per adquirir coneixements valuosos i enfortir el teu perfil professional. A més les pràctiques a empresa milloren les teves oportunitats de trobar feina, nosaltres t’ajudem. No deixis passar aquesta oportunitat per destacar al mercat laboral. Inscriu-t’hi ara i transforma el teu futur!
Dirigit a: persones aturades de qualsevol sector.
Inici: 7/4/26 a 30/12/2026
Horari: 8 a 14 hores
Durada: 830 hores, inclou mòdul de prevenció de riscos.
Modalitat: presencial al nostre centre de Granollers.
CONTINGUTS FORMATIUS:
MF0975_2: Tècniques de recepció i comunicació.
MF0976_2: (Transversal) Operacions administratives comercials.
UF0349: Atenció al client en el procés comercial
UF0350: Gestió administrativa del procés comercial
UF0351: Aplicacions informàtiques de gestió comercial
MF0973_1: (Transversal) Enregistrament de dades.
MF0978_2: (Transversal) Gestió d’arxius.
MF0977_2: Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client.
MF0233_2: (Transversal) Ofimàtica.
UF0319: Sistema operatiu, cerca de la informació: Internet/intranet i correu electrònic
UF0320: Aplicacions informàtiques de tractament de textos
UF0321: Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul
UF0322: Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals
UF0323: Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfics d’informació
Finalitzada l’acció formativa amb avaluació positiva es sol·licita al SOC el Certificat Professional complet.
SORTIDES LABORALS:
Ocupacions: empleat/da administratiu/va, en general.
Tipus d’empreses: està present en tots els sectors productius, així com en l’Administració Pública, i destaca pel seu alt grau de transectorialitat.
REQUISITS D’ACCÉS:
Estar inscrit/a l’oficina del SOC com a demandant o millora d’ocupació el dia d’inici del curs.
Estar en possessió del títol de graduat/da en Educació Secundària Obligatòria o estudis declarats equivalents a efectes acadèmics o laborals, o bé superar les proves de competències clau (nivell 2): matemàtiques i llengua (catalana o castellana).
Les persones en situació d’arrelament socioformatiu s’han d’inscriure presencialment al centre.
Les persones participants poden ser convocades a una entrevista i/o prova, si escau.
MECA-RAPID ACADEMY – Camp de les Moreres, 11 – Granollers – 93 840 04 19 – 615 912 367